„Nu merge George. Ce pot sa fac?”, intreaba un cititor.
RASPUNS
Stimate domn,
Pot fi mai multe cauze pentru nefunctionarea aplicatiei BCR, George, precum blocarea aplicatiei (eToken) daca ati introdus gresit codul PIN, lipsa conexiunii la internet sau neactualizarea aplicatiei cu ultima versiune, din Google Play sau App Store.
Iata informatiile furnizate de chatbotul Ada BCR:
Care este solutia pentru rezolvarea erorilor la logarea sau utilizarea aplicatiilor George?
In situatia in care intampini erori la logarea sau utilizarea aplicatiilor George, urmeaza acesti pasi:
- Verifica conexiunea la internet, browser-ul si sistemul de operare.
- Daca nu te poti loga, suna la Contact Center.
- Pentru alte situatii specifice, cum ar fi eToken blocat sau erori la descarcarea aplicatiilor din Google Play, consulta sectiunea dedicata erorilor din aplicatia George.
Ce trebuie sa faceti daca este blocat eToken-ul:
„Dupa 3 introduceri eronate ale codului PIN, dispozitivul token afiseaza challenge code-ul (cod din 7 cifre, ex: LOCK PIN 234567). Suna in Contact Center. (Vezi aici numarul de telefon al BCR)
In cazul in care clientul introduce eronat de 3 ori codul de deblocare, dispozitivul tokenul (varianta noua) afiseaza mesajul “Restrictie de timp” si ramane blocat timp de 60 de minute. Dupa expirarea acestui timp, clientul poate relua fluxul de deblocare.
In cazul in care clientul introduce si a patra oara gresit codul de deblocare token atunci acesta se blocheaza din nou timp de 60 de minute, iar dupa expirarea acestui timp clientul poate relua fluxul de deblocare incepand cu pasul 2.”
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatia George BCR.
Cu stimă
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro