„Nu m-a pot autentifica in aplicația YOU BRD . De fiecare data apare mesajul (Ups,a apărut o eroare Încearcă mai târziu cod eroare FE011) Ce pot face?”, intreaba un cititor.
RASPUNS
Stimate domn,
Iata cateva posibile cauze pentru care nu va puteti autentifica in aplicatia YOU BRD:
- Existenta in telefon a unei aplicatii pentru controlul de la distanta al acestuia, precum TeamViewer sau Airdroid.
Incercati sa dezinstalati o astfel de aplicatie apoi verificati daca va functioneaza YOU BRD.
- O alta cauza ar putea fi aceea ca YOU BRD nu este actualizata cu ultima versiune, din Google Play sau App Store, cand este nevoie de o noua verificare a identitatii, printr-un selfie;
- Eroarea aplicatiei YOU BRD ar putea fi cauzata si de o problema de functionare a aplicatiei, caz in care trebuie sa faceti cateva setari, conform recomandarilor BRD, astfel:
Pentru telefoanele cu sistem de operare Android, trebuie să urmezi următorii pași:
- apeși lung pictograma YOU de pe ecranul telefonului până apare un pop-up cu opțiunile: Selectare (Select Items), Eliminare (Remove), Dezinstalare (Uninstall) și Info (App Info);
- Apeși (tap) pe iconita Info (App info);
- Se va deschide fereastra Informații despre aplicație (App info) unde trebuie să apeși opțiunea stocare (storage);
- Apeși pe rând iconițele Golire (Clear data) și Golire cache (Clear cache).
În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare iOS, aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatia YOU BRD.
Cu stimă
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro