„Buna ziua,am o problemă cu identificarea biometrică in aplicatia BT Pay. După pozele Ci nu trece mai departe la potrivirea vizuală. Nu fac eu bine pozele. La verso nu înțeleg ce ar trebui să se vadă”, intreaba un cititor.

RASPUNS

Stimate domn,

Dacă există probleme cu funcția de identificare biometrică în BT Pay, acestea pot fi legate de:

  • Senzorul biometric al telefonului, care nu funcționează corect.
  • Setările de securitate ale telefonului, care nu permit utilizarea biometriei pentru aplicația BT Pay.
  • Actualizări ale aplicației sau ale sistemului de operare, care pot afecta funcționalitatea biometriei.

Pentru a rezolva aceste probleme, utilizatorii aplicatiei BT Pay sunt sfătuiți să contacteze serviciul de asistență al Băncii Transilvania pentru suport, conform informatiilor furnizate de Banca Transilvania (BT). (Vezi aici datele de contact ale BT)

Este necesara si o poza de pe verso-ul Cartii de Identitate (CI), chiar daca este alba si nu este nimic pe el, precum stampilele de vot.

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatia BT Pay.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!