Daca utilizati aplicatia e-ximBanking a Exim Banca Romaneasca puteti primi, gratuit, notificari push pe telefon, in momentul efectuarii tranzactiilor, precum incasarea banilor in cont sau efectuarea unei plati.
Notificarile contin detaliile tranzactiilor, precum data si ora efectuarii acesteia, suma, moneda in care a fost facuta operatiunea, destinatia platii.
Se pot transmite si notificari legate de platile programate sau recurente, dar si info referitoare la expirarea depozitelor sau data urmatoarei rate scadente pentru credite.
Clientii bancii primesc si informatii legate de datele de logare si valabilitatea parolei si sunt notificati daca s-a depasit numarul de incercari nereusite de logare sau de schimbare a parolei de utilizator.
Daca utilizatorul acceseaza notificarea, este redirectionat catre aplicația de mobile banking unde gaseste toate informatiile financiare relevante.
Ce trebuie sa faceti pentru a primi mesaje push
Pentru a primi notificari despre activitatea pe cont si despre depozite si credite, utilizatorul trebuie sa le activeze din aplicatia de mobile banking – Setari/Notificari, notificarile de securitate fiind activate default.
Serviciul de notificari push este destinat atat persoanelor fizice, cat si companiilor care utilizeaza aplicatia de mobile banking e-ximBanking.
Aplicatia este disponibila gratuit in Google Play si App Store si ofera acces nelimitat la conturi, plati si transferuri catre alte conturi, schimburi valutare etc., ceea ce permite un control facil al finantelor.