Daca utilizati aplicatia e-ximBanking a Exim Banca Romaneasca puteti primi, gratuit, notificari push pe telefon, in momentul efectuarii tranzactiilor, precum incasarea banilor in cont sau efectuarea unei plati.

Notificarile contin detaliile tranzactiilor, precum data si ora efectuarii acesteia, suma, moneda in care a fost facuta operatiunea, destinatia platii.

Se pot transmite si notificari legate de platile programate sau recurente, dar si info referitoare la expirarea depozitelor sau data urmatoarei rate scadente pentru credite.

Clientii bancii primesc si informatii legate de datele de logare si valabilitatea parolei si sunt notificati daca s-a depasit numarul de incercari nereusite de logare sau de schimbare a parolei de utilizator.

Daca utilizatorul acceseaza notificarea, este redirectionat catre aplicația de mobile banking unde gaseste toate informatiile financiare relevante.

Ce trebuie sa faceti pentru a primi mesaje push

Pentru a primi notificari despre activitatea pe cont si despre depozite si credite, utilizatorul trebuie sa le activeze din aplicatia de mobile banking – Setari/Notificari, notificarile de securitate fiind activate default.

Serviciul de notificari push este destinat atat persoanelor fizice, cat si companiilor care utilizeaza aplicatia de mobile banking e-ximBanking.

Aplicatia este disponibila gratuit in Google Play si App Store si ofera acces nelimitat la conturi, plati si transferuri catre alte conturi, schimburi valutare etc., ceea ce permite un control facil al finantelor.

 

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!