Banca Transilvania ofera mai multe modalitati prin care clientii isi pot actualiza datele: din aplicatia BT Pay, prin e-mail, pe site-ul bancii sau la o sucursala, astfel:

1. Prin aplicatia BT Pay, care poate fi instalata din Google Play sau App Store. La Setari, in sectiunea Profilul Meu, Actualizarea Datelor, operatiunea este gata in 10 minute.

2. Trimite un e-mail la adresa actualizaredateBTD@btdirect.ro, cu o poză după actul de identitate și formularul completat, disponibil aici.

3. In orice unitate BT,  cu un act de identitate in original si cu programare facuta în prealabil.

  • Daca sunteti in strainatate, va puteti actualiza datele online, pe site-ul Bancatransilvania.ro, cu pasaport sau act de identitate strain, în secțiunea pentru rezidenți sau nerezidenți, în funcție de statutul tău.

„Documentele necesare pentru actualizarea datelor includ actul de identitate și alte informații relevante, cum ar fi ocupația, adresa de e-mail, numărul de telefon, adresa de reședință, denumirea angajatorului sau natura activității proprii, sursa fondurilor, scopul și natura relației de afaceri cu banca, statutul de persoană expusă public și beneficiarul real al tranzacțiilor, dacă este cazul”, conform informatiilor publicate de banca.

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!