„Buna ziua .am o intrebare mi sa blocat contul brd si cardu nu am venit in tara va rog frumos trebui sa imi intre si alocatia fetitei am tot blocat ..nu mai am Nici nr de telefono.veichi care il aveam in tara cum trebui sa procedez este formular Ceva care se poate deblocarea cardului”, intreaba o cititoare.

RASPUNS

Stimata doamna,

Pentru deblocarea cardului, mai intai trebuie sa va actualizati numarul de telefon inregistrat la BRD.

Actualizarea datelor personale la BRD se poate face online, pe site-ul BRD.ro, la acest link, dar numai in anumite conditii (vezi aici detalii).

Daca nu va puteti actualiza datele personale online, trebuie sa sunati la BRD, la numărul de telefon dedicat 0374526262 (Luni – Vineri: 9:00 – 19:00 sau în weekend: 9:00 – 18:00), pentru a identifica o eventuală soluție alternativă de actualizare a datelor la distanță, conform informatiilor publicate de BRD.

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu cardul BRD.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Categorii:

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!