„Bună ziua am avut și eu un credit la tibi bank aștept închiderea creditului de pe data de 27 .03 .2025 nici în momentul de fata nu am primit acel document pe baza ca nu sa înregistrat plata am trimis și dovada plăti către ei ce este de făcut?”, intreaba o cititoare.
RASPUNS
Stimata doamna,
TBI Bank ar trebui sa va furnizeze dovada privind inchiderea creditului in cel mult o zi dupa ce ati trimis dovada platii acestuia.
Intarzierea in furnizarea documentului prin care se atesta inchiderea creditului va poate crea probleme privind refinantarea sau obtinerea unui nou imprumut.
Astfel ca banca ar trebui sa proceseze cat mai repede cererea de inchidere a imprumutului, iar primirea dovezii nu ar trebui sa fie mai mare de 1-2 zile.
De aceea, sfatul meu este trimiteti la TBI Bank o reclamatie privind intarzierea primirii dovezii privind inchiderea creditului.
Reclamatia la TBI Bank o puteti face prin telefon, e-mail sau pe site-ul bancii (vedeti aici detalii).
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu obtinerea dovezii privind achitarea creditului la TBI Bank.
Cu stimă,
Vasile Pop-Coman
jurnalist
Intreababanca.ro
Bună ziua am făcut și plângere și degeaba tot îmi zice ca nu sa alocat suma în cont.
Nu știu cum sa fac sa o obțin cat mai repede.
Sfatul meu este sa sunati la CSALB, la numarul de telefon scurt: 021 9414.
CSALB va poate ajuta rapid si gratuit sa rezolvati problemele cu bancile si IFN-urile.
Buna seara am și eu aceasta problema am platit tot creditul din 2 aprilie și tot mă amână cu închiderea nu pot sa fac refinatare la alta banca din cauza aceasta ce sa fac ajutatima va rog
Trebuie sa faceti o reclamatie la TBI Bank prin telefon, e-mail sau pe site-ul bancii (vedeti aici detalii).
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu inchiderea creditului la TBI Bank.
Aștept de o lună și ceva închiderea contractului și eu am chitat suma cu două săptămâni înaintea termenului și m-am trezit astăzi cu un sms de la ei ca sunt în întârziere cu 31 zile și o restanță de 27 lei care eu am achitat toată suma plus am mai lăsat de la mine și le-am dat 140 lei în plus , și ce să crezi m-am trezit cu asta , o bancă neserioasă , niște mizerii de oameni și cea mai jalnică bancă nu am să mai mă adresez la ei niciodată
Daca TBI Bank v-a raportat la Biroul de Credit, desi ati achitat rata inainte de termen, trebuie sa faceti la banca o reclamatie pentru stergerea din Biroul de Credit.
Va rog sa reveniti cu raspunsul de la TBI Bank, pentru a va ajuta sa rezolvati problema cu inchiderea contractului.