„Am un cont la Credit Europe Bank …cam de aproximativ 15 ani…nu l am folosit dar am omis sa l inchid…banca poate sa mi ceara comision de administrare pe acest timp…sau trebuia ca banca sa l inchida automat…ms”, intreaba un cititor.

RASPUNS

Stimate domn,

Un cont nefolosit, adica inactiv, trebuie inchis de catre banca, dupa o anumita perioada, de regula 6 luni, in care nu l-ati folosit.

Regula este ca banca sa va notifice inainte de inchiderea contului.

Banca nu va poate cere un comision de administrare pentru un cont care a fost inactiv, nefolosit, timp de mai multe luni.

Daca nu ati primit o notificare de la Credit Eurpe Bank cu privire la inchiderea contului, este posibil sa fie o problema de comunicare sau informare.

De aceea, trebuie sa luati legatura cu banca, pentru a vedea care este situatia respectivului cont si sa solicitati inchiderea acestuia, daca banca nu l-a inchis din proprie initiativa.

Va rog sa reveniti, daca aveti probleme cu contul la Credit Europe Bank.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!