„Am fost victima unei fraude acum 2 ore jumătate, când am transferat 2 500 de lei unei persoane care a fraudat contul de WhatsApp al unei prietene, eu crezând că este prietena mea și are nevoie urgentă de bani. Cum pot anula această tranzacție care a fost procesată deja?”, întreabă o cititoare.
RĂSPUNS
Stimată doamnă,
Pentru a anula tranzacția realizată printr-o fraudă prin WhatsApp, trebuie să cereti la bancă anularea transferului.
Banca va încerca să blocheze virarea banilor către contul hoțului care i-a furat contul de WhatsApp al prietenei.
Dacă banii au fost deja virați în contul escrocului, banca ar trebui să ceară blocarea respectivului cont.
În același timp, trebuie să faceți o plângere la Poliție, pentru înșelăciune, pe site-ul Poliției Române, la acest link.
Vă rog să reveniți cu răspunsurile primite de la bancă și de la Poliție, pentru a vă ajuta să rezolvați problema cu frauda prin WhatsApp.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro