„Am fost victima unei fraude acum 2 ore jumătate, când am transferat 2 500 de lei unei persoane care a fraudat contul de WhatsApp al unei prietene, eu crezând că este prietena mea și are nevoie urgentă de bani. Cum pot anula această tranzacție care a fost procesată deja?”, întreabă o cititoare.

RĂSPUNS

Stimată doamnă,

Pentru a anula tranzacția realizată printr-o fraudă prin WhatsApp, trebuie să cereti la bancă anularea transferului.

Banca va încerca să blocheze virarea banilor către contul hoțului care i-a furat contul de WhatsApp al prietenei.

Dacă banii au fost deja virați în contul escrocului, banca ar trebui să ceară blocarea respectivului cont.

În același timp, trebuie să faceți o plângere la Poliție, pentru înșelăciune, pe site-ul Poliției Române, la acest link.

Vă rog să reveniți cu răspunsurile primite de la bancă și de la Poliție, pentru a vă ajuta să rezolvați problema cu frauda prin WhatsApp.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.






    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!