„Bună ziua aș dori să mă șterg din biroul de credit. Mi-a venit plic acasa. Eu m-ai plătesc în continuare la Provident dar sunt băgată în biroul de credit de către ei. M-am trezit fără să știu nimic că sunt băgată în biroul de credit. Ce trebuie sa fac sa ma stearga?”, intreaba o cititoare.

RASPUNS

Stimata doamna,

Daca Provident nu v-a anuntat ca va raporteaza la Biroul de Credit, atunci trebuie sa trimiteti la Provident o cerere pentru stergerea din Biroul de Credit.

Provident, la fel ca toate IFN-urile si bancile, trebuie sa-si notifice clientii cu cel putin 15 zile inainte de raportarea la Biroul de Credit, astfel incat acestia sa poata evita situatia de a ajunge in baza de date cu rau platnici si sa nu mai poata face un nou credit sau o refinantare.

Cererea pentru stergerea din Biroul de Credit o puteti trimite la Provident prin e-mail, la adresa relatiicuclientii@provident.ro, sau prin completarea formularului online de pe site-ul Provident.

Va rog sa reveniti cu raspunsul primit de la Provident la cererea de stergere din Biroul de Credit, pentru a va ajuta sa rezolvati problema cu restantele la credit.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!