„Bună ziua aș dori să mă șterg din biroul de credit. Mi-a venit plic acasa. Eu m-ai plătesc în continuare la Provident dar sunt băgată în biroul de credit de către ei. M-am trezit fără să știu nimic că sunt băgată în biroul de credit. Ce trebuie sa fac sa ma stearga?”, intreaba o cititoare.
RASPUNS
Stimata doamna,
Daca Provident nu v-a anuntat ca va raporteaza la Biroul de Credit, atunci trebuie sa trimiteti la Provident o cerere pentru stergerea din Biroul de Credit.
Provident, la fel ca toate IFN-urile si bancile, trebuie sa-si notifice clientii cu cel putin 15 zile inainte de raportarea la Biroul de Credit, astfel incat acestia sa poata evita situatia de a ajunge in baza de date cu rau platnici si sa nu mai poata face un nou credit sau o refinantare.
Cererea pentru stergerea din Biroul de Credit o puteti trimite la Provident prin e-mail, la adresa relatiicuclientii@provident.ro, sau prin completarea formularului online de pe site-ul Provident.
Va rog sa reveniti cu raspunsul primit de la Provident la cererea de stergere din Biroul de Credit, pentru a va ajuta sa rezolvati problema cu restantele la credit.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro
Buna seara . Incerc sa creez cont pe birou de credit . Primesc asta cand incerc , dupa ce bag Cnp-ul : “ Codul de inrolare prin SMS nu a putut fi generat deoarece CNP-ul sau numarul dumneavoastra de telefon nu este inregistrat in baza noastra de date”. Ce pot face ? Am fost sa fac un credit si apar in biroul de credit. Ce pot face ? Este frustrant rau de tot . Nu reusesc . Apar cu o limita activa de 300 lei . Mi s’a zis sa aflu institutia unde este , si sa fac cerere pt a putea accesa creditul , sa ma stearga institutia respectiva din biroul de credit .
In acest caz, puteti obtine codul de inrolare pin alte doua modalitati:
– Puteti cere codul de inrolare la banca unde aveti creditul;
– Solicitati codul de inrolare printr-o solicitare trimisa prin Posta, la Biroul de Credit, la adresa: Strada Sfânta Vineri nr.29, sector 3, Bucureşti, România.
Stergerea din Biroul de Credit se poate face fie printr-o cerere la banca/IFN-ul care v-a raportat, fie printr-o cerere la Biroul de Credit.
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu Biroul de Credit.