„Nu mă pot conecta la contul George.
Am descărcat aplicația George pe alt telefon și nu mă pot conecta la contul meu…
Vă mulțumesc”

RĂSPUNS

Stimate domn,

Accesul în aplicația George de pe un alt telefon se poate face cu aceleași nume de utilizator, pe care trebuie să-l introduceți împreună cu data nașterii.

Ulterior, trebuie să introduceți parola (codul PIN) sau să vă autentificați cu datele biometrice (Face ID sau amprentă).

Dacă ați uitat codul PIN, puteți să-l resetați din aplicație. Vezi aici cum se face resetarea codului PIN la George BCR.

Trebuie să aveți în vedere că aplicația George funcționează doar pe telefoane cu Android minim 9 sau iOS (iPhone) minim 16.

Dacă nu reușiți să intrați în aplicație de pe noul telefon cu numele de utilizator și parola veche, va trebui să reactivați aplicația.

Vedeți aici cum se activează aplicația George BCR.

Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu aplicația George BCR.

Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabăbanca.ro
0723292899

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.






    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!