„Mi-am deschis de câteva zile o aplicație btpay și nu mai funcționează. Îmi cerea incontinuu sa ma conectez la internet, eu fiind conectata, iar acum îmi spune ca trebuie resetata, am pierdut 3 ore astăzi încercând la telefoanele de contact, dar sunt ocupate mereu ..cui as putea sa ma adresez, eu nelocuind în tara”, intreaba o cititoare.
RASPUNS
Stimata doamna,
Pentru rezolvarea problemei cu aplicatia BT Pay, puteti suna la Banca Transilvania, la numarul dedicat romanilor care nu sunt in tara: 0264.303.003.
Iata cateva sfaturi pentru rezolvarea problemei de functionarea a aplicatiei BT Pay:
- Verificati daca aplicatia este actualizata cu ultima versiune, la aceste linkuri din Google Play, daca aveti telefon cu Android sau App Store, daca aveti iPhone;
- Inchideti telefonul si reporniti-l, apoi incercati din nou sa deschideti BT Pay;
- Reinstalati aplicatia BT Pay, daca in continuare nu functioneaza.
- Daca aplicatia BT Pay nu merge nici dupa ce ati incercat solutiile de mai sus, trebuie sa luati legatura cu Banca Transilvania, pentru a vedea care este problema.
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu functionarea aplicatiei BT Pay.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro
Aceeași problemă o am și eu, când vreau să intru pe aplicația BTpay mi se spune că nu sunt conectat la internet și asta de 3 săptămâni. E jale cu ei.
Verificati daca aveti actualizata aplicatia BT Pay cu ultima versiune, din Google Play, App Store sau Huawei App Gallery.
Nu pot intra in BTPay..orice fac.
Aplicația BT Pay de la Banca Transilvania (BT) are în prezent probleme de funcționare în cazul utilizatorilor care se află în străinătate.
Iată precizările BT:
Va trebui, așadar, să așteptați soluționarea problemei tehnice a aplicației BT Pay, pentru a o putea folosi în străinătate.
Cât așteptăm?
Ca mulțumesc!
Nu vă funcționează aplicația BT Pay?