„Nu pot sa accesez George e a 2 oara pe 10 mai și acum pe 14 mai îmi scrie eroare 343.0.98.d.68314. Nu se poate sa nu l pot utiliza .Când am nevoie de el îmi da eroare. Ce e de făcut. Verificati.”, întreabă o cititoare.
RĂSPUNS
Stimată doamnă,
Eroare apărută la accesarea aplicației George BCR ar putea fi cauzată de o problemă tehnică a aplicației, de lipsa accesului la internet sau de neactualizarea aplicației.
De aceea, vă sfătuiesc să încercați următoarele, pentru remedierea problemei cu aplicația George:
- Verificați dacă aveți acces la internet
- Verificați dacă aplicația George este actualizată cu ultima versiune, în Google Play sau App Store sau AppGallery
- Reporniți telefonul
- Luați legătura cu BCR, pentru că este posibil ca eroarea să fie cauzată de o problemă tehnică a aplicației. Vedeți aici datele de contact ale BCR
- În ultimă instanță, reinstalați aplicația
Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu aplicația BCR, George.
Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabă Banca