„Nu pot sa accesez George e a 2 oara pe 10 mai și acum pe 14 mai  îmi  scrie eroare 343.0.98.d.68314. Nu se poate sa nu l pot utiliza .Când am nevoie de el îmi da eroare. Ce e de făcut. Verificati.”, întreabă o cititoare.

RĂSPUNS

Stimată doamnă,

Eroare apărută la accesarea aplicației George BCR ar putea fi cauzată de o problemă tehnică a aplicației, de lipsa accesului la internet sau de neactualizarea aplicației.

De aceea, vă sfătuiesc să încercați următoarele, pentru remedierea problemei cu aplicația George:

  • Verificați dacă aveți acces la internet
  • Verificați dacă aplicația George este actualizată cu ultima versiune, în Google Play sau App Store sau AppGallery
  • Reporniți telefonul
  • Luați legătura cu BCR, pentru că este posibil ca eroarea să fie cauzată de o problemă tehnică a aplicației. Vedeți aici datele de contact ale BCR
  • În ultimă instanță, reinstalați aplicația

Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu aplicația BCR, George.

Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabă Banca

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.






    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!