„Bună seara! Am probleme cu aplicația BT Pay, am urmat toți pași spusi.

Astăzi am fost la bancă pt a primi ajutor. Fetele de la bancă mi au spus ca urmează să primesc un mesaj și să pot rezolva problema dar nimic..Va rog să mă ajutați. Mulțumesc!”, intreaba un cititor.

RASPUNS

Stimata doamna,

Pentru rezolvarea problemei cu functionarea aplicatiei BT Pay de la Banca Transilvania trebuie sa va asigurari de urmatoarele lucruri:

  1. Verificati in Google Play, App Store sau Huawei AppGallery daca aplicatia este actualizata cu ultima versiune, din 9 septembrie 2024;
  2. Verificati daca nu este expirat cardul;
  3. Verificati daca ati introdus corect datele cardului si codul OTP;
  4. Verificati daca nu exista o problema cu contul (daca nu este blocat), la Call Center Banca Transilvania, la numărul 0264 308 028
  5. Reporniti telefonul, daca aplicatia BT Pay nu functioneaza nici acum;

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor pentru rezolvarea problemei cu aplicatia BT Pay.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!