„Buna dimineata, de ce nu mai merge aplicația mea First Bank?”
RĂSPUNS
Stimată doamnă,
Aplicația First Bank a fost dezactivată de bancă, întrucât aceasta a fost preluată de Intesa Sanpaolo Bank, începând cu 1 noiembrie 2025.
Așadar, de acum înainte trebuie să vă conectați la aplicația Intesa, folosind aceleași date de identificare din aplicația First Bank: utilizator și parolă.
Activarea aplicației Intesa se face pe site-ul băncii, la adresa Intesasanpolobank.ro.
Tot pe site-ul Intesa puteți afla care este noul cont IBAN al Intesa, care l-a înlocuit pe cel vechi la First Bank.
Probleme de funcționare a aplicației
Pe de altă parte, Intesa a anunțat că există probleme de funcționare a aplicației pentru foștii clienți First Bank.
De asemenea, și telefoanele băncii au probleme de funcționare.
De aceea, este posibil ca aceasta să fie cauza pentru care nu puteți intra în aplicație și nici nu puteți lua legătura cu banca.
Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu trecerea de la First Bank la Intesa.
Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabăbanca.ro
0723292899

