„Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare.
RASPUNS
Stimată doamnă,
Aplicația Smart Mobile de la Raiffeisen Bank întâmpină probleme tehnice, din cauza actualizării acesteia.
Este posibil să apară erori atunci când încercați să accesați anumite funcții, precum vizualizarea cardului.
Ce puteți face în acest caz?
Încercați să reporniți telefonul, iar dacă asta nu ajută, ștergeți și reinstalați aplicația de pe telefon, conform sfaturilor primite de la un angajat al Raiffeisen.
Dacă încă întâmpinați probleme, contactați serviciul de relații cu clienții al Raiffeisen, la telefon, prin mail sau direct în sucursalele băncii.
Cu stima,
Maria Pop Coman
jurnalistă
Intreababanca.ro


Incerc de zile intregi sa activez aplicatia Smart mobile scrie mereu intampinam o eroare tehnica
Am verificat aplicatia Smart Mobile și este funcțională în prezent.
Este posibil însă să fie probleme cu activarea aplicației în zilele în care banca nu are program, precum în sărbătorile legale și în week-end.
Buna dimineața ,, De ce nu îmi mergeSmart-mobile ,???, am mers la banca dar fără nici un rezultat ,, Zice sa cumpăr un telefon mai performat ,,, dar m-a țin de cumpărat telefoane ,,,,???
Singura condiție pentru funcționarea aplicației Smart Mobile este ca telefonul să aibă un sistem de operare Android minim 8 și suficientă memorie pentru ca aplicația băncii să poată fi descărcată.
Nu pot sa intru an qplicatie
Ce eroare vă apare când vreți să intrați în aplicație?