„Buna ziua.
Am reînnoit cardurile BT deoarece erau expirate ca și valabilitate.
Locuiesc în străinătate, în Franța și am fost nevoit sa ma întorc la serviciu.
Unul dintre carduri nu am reusit nici in acest moment sa-l activez deoarece nu am primit nici acum codul de activare prin mesaj deși a fost solicitat direct de Agenția BT, in momentul în care am ridicat cardurile.

O alta problema este faptul ca nu reușesc sa găsesc pe aparatul IPhone aplicația BT Pay din AppStore ci doar BT mobil ultra rapid pentru persoane juridice.
Menționez că mă aflu în străinătate unde am drept de rezidență și ca am schimbat deasemenea și Cartea de identitate natională românească.
Aștept raspunsul dumneavoastra in speranta ca mă puteți ajuta cu mai multe lămuriri în ceea ce priveste problemele prezentate mai sus.
Va mulțumesc anticipat.”

RĂSPUNS

Stimate domn,

Pentru activarea cardului BT, trebuie să primiți codul PIN prin SMS. Dacă nu l-ați primit, sunați la numărul de pe spatele cardului.

Iată cum se poate activa un card BT, conform informațiilor publicate de bancă:

  1. Sună la numărul de pe spatele cardului:
    • Apasă tasta 0, apoi tasta 1. Cardul se activează în aproximativ 30 de minute.
  2. Activează funcția contactless:
    • Mergi la un ATM BT și fă o interogare de sold.
  3. Fă o tranzacție:
    • Dacă ești la cumpărături, introdu cardul în POS și tastează codul PIN primit prin SMS.
  4. Schimbă PIN-ul (opțional):
    • La un ATM BT, selectează opțiunea „Modificare PIN” și introdu codul dorit.
  5. Folosește cardul digital:
    • Poți utiliza cardul și în format digital prin aplicația gratuită BT Pay.

Dacă ați schimbat cartea de identitate, trebuie să faceți actualizarea datelor personale la bancă, pentru a putea folosi aplicatia BT Pay.

Vedeți aici cum se poate face actualizarea datelor personale la Banca Transilvania.

Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu cardul și aplicația BT.

Cu stimă,
Vasile Pop-Coman
jurnalist
Intreabăbanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.






    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!