„Nu reușesc să întru in aplicația Salt Bank, mybank. Am uitat parola. Vă rog să mă ajutați.”

RĂSPUNS

Stimate domn,

Dacă ați uitat parola necesară pentru a intra în aplicația de internet banking mybank de la Salt Bank trebuie să sunați la bancă, pentru setarea unei noi parole.

Puteți lua legătura cu Salt Bank la numărul scurt *4455, conform informațiilor publicate de bancă:

„Pentru resetarea parolei de logare in internet banking este necesar sa apelati Contact center la *4455”

Salt Bank precizează că „aveti posibilitatea de a va conecta in aplicatia de internet banking utilizand mToken, aplicatie de tip token instalata pe telefonul dumneavoastra. Prin intermediul acestuia puteti alege varianta de autentificare cu mesaj Push sau cu cod unic generat de mToken.”

Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu aplicația Salt Bank.

Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabăbanca.ro
0723292899

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.






    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!