„De ce Server nu comunica cu George ??”, întreabă un cititor.
RĂSPUNS
Stimate domn,
Dacă vă apare eroarea „server nu comunică cu George” este posibil să fie din cauza unei probleme tehnice de funcționare a aplicației George BCR sau din cauza telefonului dumneavoastră.
În acest din urmă caz, iată câteva sugestii furnizate de BCR:
- Verifica conexiunea la internet. Acceseaza si o alta pagina de internet pentru a te asigura ca exista o conexiune buna.
- Verifica versiunea sistemului de operare a telefonului sau a tabletei. Asigura-te ca ai un sistem de operare actualizat, minim Android 9 sau iOS 16.
- Sterge fisierele temporare din aplicatie. Daca problema persista, incearca sa reinstalezi aplicatia.
- Verifica daca data si ora dispozitivului sunt sincronizate. Acceseaza setarile dispozitivului si activeaza sincronizarea datei si a orei.
- Daca aplicatia nu se deschide nici dupa aceste verificari, iti recomand sa apelezi in Contact Center pentru asistenta suplimentara.
Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu aplicația George BCR.
Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabă Banca