„De ce Server nu comunica cu George ??”, întreabă un cititor.

RĂSPUNS

Stimate domn,

Dacă vă apare eroarea „server nu comunică cu George” este posibil să fie din cauza unei probleme tehnice de funcționare a aplicației George BCR sau din cauza telefonului dumneavoastră.

În acest din urmă caz, iată câteva sugestii furnizate de BCR:

  • Verifica conexiunea la internet. Acceseaza si o alta pagina de internet pentru a te asigura ca exista o conexiune buna.
  • Verifica versiunea sistemului de operare a telefonului sau a tabletei. Asigura-te ca ai un sistem de operare actualizat, minim Android 9 sau iOS 16.
  • Sterge fisierele temporare din aplicatie. Daca problema persista, incearca sa reinstalezi aplicatia.
  • Verifica daca data si ora dispozitivului sunt sincronizate. Acceseaza setarile dispozitivului si activeaza sincronizarea datei si a orei.
  • Daca aplicatia nu se deschide nici dupa aceste verificari, iti recomand sa apelezi in Contact Center pentru asistenta suplimentara.

Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu aplicația George BCR.

Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabă Banca

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.






    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!