„De ieri nu pot intra în aplicația George. Îmi apare eroare interogare cont BCR. Apare eroare: 343.0.ea308a7d. Ce pot face? Multumesc”

RĂSPUNS

Stimată doamnă,

Dacă nu puteți intra în aplicația George, iată ce trebuie să faceți pentru a rezolva problema:

  • Asigurați-vă că aplicația este actualizată cu ultima versiune din Google Play sau App Store, conform recomandării BCR:

„Actualizează sistemul de operare al dispozitivului la ultima versiune disponibilă urmând pașii: Setări -> Actualizare software. Ulterior vei putea actualiza George din Google Play. Dacă eroarea persistă, contactează echipa noastră de suport la *2227 sau la +40214074200 (număr apelabil din străinătate). Mulțumim! Echipa BCR”

  • Verificați dacă telefonul dumneavoastră este conectat la internet;
  • Verificați la BCR dacă nu există alte probleme cu contul dumneavoastră sau cu funcționarea aplicației George.

Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu aplicația BCR.

Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabăbanca.ro
0723292899

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.






    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!