„De ieri nu pot intra în aplicația George. Îmi apare eroare interogare cont BCR. Apare eroare: 343.0.ea308a7d. Ce pot face? Multumesc”
RĂSPUNS
Stimată doamnă,
Dacă nu puteți intra în aplicația George, iată ce trebuie să faceți pentru a rezolva problema:
- Asigurați-vă că aplicația este actualizată cu ultima versiune din Google Play sau App Store, conform recomandării BCR:
„Actualizează sistemul de operare al dispozitivului la ultima versiune disponibilă urmând pașii: Setări -> Actualizare software. Ulterior vei putea actualiza George din Google Play. Dacă eroarea persistă, contactează echipa noastră de suport la *2227 sau la +40214074200 (număr apelabil din străinătate). Mulțumim! Echipa BCR”
- Verificați dacă telefonul dumneavoastră este conectat la internet;
- Verificați la BCR dacă nu există alte probleme cu contul dumneavoastră sau cu funcționarea aplicației George.
Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu aplicația BCR.
Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabăbanca.ro
0723292899

