„Nu mai merge aplicația YOU BRD, îmi spune că e o problemă de securitate. Ce pot să fac?”, întreabă un cititor.

RĂSPUNS

Stimate domn,

Dacă în aplicația YOU BRD vă apare mesajul că este o problemă de securitate, înseamnă că pe telefon aveți instalate aplicații pentru accesul de la distanță precum Anydesk sau Teamviewer.

Aplicația BRD nu poate fi folosită dacă pe telefon există astfel de aplicații, aceasta fiind o măsură luată de bancă pentru prevenirea fraudelor online.

De aceea, pentru a putea folosi aplicația YOU trebuie să dezistalați aplicațiile gen Anydesk.

Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu aplicația YOU BRD.

Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabă Banca

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.






    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!