„Buna dimineata, de ce nu mai merge aplicația mea First Bank?”

RĂSPUNS

Stimată doamnă,

Aplicația First Bank a fost dezactivată de bancă, întrucât aceasta a fost preluată de Intesa Sanpaolo Bank, începând cu 1 noiembrie 2025.

Așadar, de acum înainte trebuie să vă conectați la aplicația Intesa, folosind aceleași date de identificare din aplicația First Bank: utilizator și parolă.

Activarea aplicației Intesa se face pe site-ul băncii, la adresa Intesasanpolobank.ro.

Tot pe site-ul Intesa puteți afla care este noul cont IBAN al Intesa, care l-a înlocuit pe cel vechi la First Bank.

Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu trecerea de la First Bank la Intesa.

Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabăbanca.ro
0723292899

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.






    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!