„De ce nu funcționează aplicația you brd? Cum fac sa fie funcțională?”

RĂSPUNS

Stimată doamnă,

Pentru a face funcțională aplicația YOU BRD trebuie să o actualizați la ultima versiune, din 30 octombrie 2025, în magazinele Google Play, App Store sau AppGallery.

La ultima versiune a aplicației, BRD a introdus modificări privind accesul în aplicație, astfel:

  • numele de utilizator și parola, împreună cu autentificarea biometrică (Face ID sau Toch ID) vor fi necesare pentru accesul în aplicație;

BRD a anunțat că noul sistem a fost introdus „pentru o securitate sporita, care combina mai multe elemente interconectate: user, parola, dispozitiv mobil, biometrie.

Daca ai un dispozitiv mobil inregistrat, te vei autentifica ca si pana acum.

Numele de utilizator si parola vor fi necesare doar daca reinstalezi aplicatia, folosesti un telefon nou sau accesezi YOU BRD Web.”

Accesul în YOU BRD Web, doar cu aplicația mobilă

O altă schimbare este autentificarea în YOU BRD Web, pe PC, care este posibilă acum doar cu confirmarea din aplicația YOU de pe telefon.

Așadar, nu mai poți accesa contul BRD de pe calculator, prin Token, ci trebuie să ai instalată aplicația YOU BRD.

Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu aplicația YOU BRD.

Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabăbanca.ro
0723292899

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.






    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!