„Banca Transilvania m-a anunțat că trebuie să trec de la BT 24 sau Neo BT la BT Go, pentru că aceasta va fi singura aplicație pentru persoanele juridice. Cum se face trecerea la BT Go? Am nevoie de alte parole?”

RĂSPUNS

Stimate domn,

Trecerea de la aplicațiile BT 24 sau Neo BT la BT Go se face folosind același username și aceeași parolă utilizate anterior.

Dacă ai uitat ID-ul de logare în BT 24 sau Neo BT, vezi cum poți să-l recuperezi în acest articol.

Dacă ai uitat parola pentru BT 24 sau Neo BT, vezi cum poți să o resetezi în acest articol.

  • Dacă ai început autentificarea folosind laptopul, scanează codul QR din aplicația mobilă.
  • Dacă ai început autentificarea de pe telefonul mobil, trebuie doar să introduci username-ul și parola.

Pașii pentru activarea BT Go:

  1. Descarcă aplicația BT Go din Google Play sau App Store;
  2.  Introdu ID-ul de logare și parola/token;
  3. Introdu codul primit prin SMS
  4. Acceptă termenii și condițiile de utilizare;
  5. Setează o nouă parolă;
  6. Alege un PIN pentru aplicația mobilă;
  7. Activează Face ID pentru o mai mare securitate;
  8. Activează notificările;

Bine de știut!

Aplicațiile BT 24 și Neo BT vor fi înlocuite cu BT Go pentru persoanele juridice și BT Pay pentru persoanele fizice.

Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabăbanca.ro
0723292899

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.






    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!