„Am schimbat telefonul, mi-am pus aplicația ING Home Bank pe noul telefon și îmi spune ca am uitat parola: „Codul de acces a aplicației nu este corect.”

I s-a mai întâmplat unui prieten treaba asta exact aceeași situație și a trebuit sa se ducă la bancă să schimbe parola de acces în aplicație. Cum se poate evita această problemă?”, întreabă un cititor.

RĂSPUNS

Stimate domn,

Dacă vă apare eroarea „Codul de acces a aplicației nu este corect” atunci când vreți să intrați în Home Bank pe un alt telefon, trebuie să luați legătura cu banca.

Este posibil ca acest mesaj să fie ca o măsură de securitate, dacă vă accesați contul de pe un alt telefon.

În mod normal puteți intra în Home Bank de pe un alt dispozitiv cu același cod de utilizator și aceeași parolă.

Vedeți aici care sunt datele de contact ale ING, pentru rezolvarea problemei cu accesul în aplicația Home Bank.

Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu aplicația Home Bank de la ING.

Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabăbanca.ro
0723292899

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.






    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!