„Bună ziua nu pot să deschid aplicația BT Pay, mi am schimbat telefonul mi am transferat toate aplicațiile pe noul telefon tin să menționez  am pierdut cartela cu numărul destinat băncii și atunci ce pot face sunt în străinătate nu pot să vin în România.”

RĂSPUNS

Stimată doamnă,

Pentru a putea deschide aplicația BT Pay de pe un alt număr de telefon decât cel înregistrat la bancă, trebuie mai întâi să vă actualizați datele personale la bancă, cu noul număr de telefon.

Dacă nu sunteți în țară, vă puteți actualiza datele personale online, pe site-ul Bancatransilvania.ro, la acest link. (vezi foto)

Ulterior, veți putea instala aplicația BT Pay pe noul număr declarat băncii.

Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu aplicația BT Pay de la Banca Transilvania.

Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabăbanca.ro
0723292899

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.






    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!