„V as ruga sa ma ajutați, cum pot afla de ce aplicația Uni credit nu funcționează? Îmi arata „eroare.

Aplicația uni credit mobile banking România nu îmi funcționează deși am introdus toate datele corecte pe care mi le au cerut.”

RĂSPUNS

Stimată doamnă,

Puteți verifica dacă există probleme de funcționare a aplicației Unicredit pe site-ul băncii, pe pagina statusul serviciilor.

În prezent, pe această pagină se arată că aplicația de mobile banking este funcțională.

De aceea, sfatul meu este să verificați dacă:

  • aveți conexiune la internet
  • aplicația este actualizată cu ultima versiune din 1 august
  • există vreo problemă cu contul bancar, precum neactualizarea datelor personale

Vă rog să reveniți, dacă aveți probleme cu aplicația Unicredit.

Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabăbanca.ro
0723292899

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.






    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!