„Am pierdut telefonul, sunt in vacanta 2 saptamani, trebuie sa ma conectez la George dar de la BCR mi s-a spus ca nu pot decat daca sun de pe numarul pierdut sau sa ma prezint intr-o unitate. Ce fac?”, întreabă un cititor.

RĂSPUNS

Stimate domn,

Vă puteți conecta la contul George de pe alt telefon, dacă l-ați pierdut pe cel vechi, în urma modificării numărului de telefon la distanță, sunând la Contact Center-ul BCR.

Numerele de telefon ale BCR sunt: *2227 din România sau +4021.407.42.00 din străinătate.

Iată informațiile furnizate de BCR:

„In cazul in care un client si-a pierdut telefonul, ar trebui blocat in primul rand prin intermediul unui apel la Contact Center BCR. Clientul trebuie sa ne anunte cat mai repede.

In cazurile exceptionale, precum cel descris, putem trata speta individual.

Se poate modifica numarul de telefon la distanta in baza unor acorduri.

Pot interveni multe lucruri in procesul de aprobare, in primul rand gravitatea spetei, dar si profilul clientului, pentru a diminua riscul de frauda. Recomandarea noastra este sa faca aceasta solicitare la Contact Center BCR.”

Așadar, sfatul meu este să sunați la BCR și să solicitați activarea aplicației George pe un alt telefon, eventual și prin modificarea numărului de telefon.

Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu activarea aplicației George BCR.

Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabăbanca.ro
0723292899

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.






    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!