„Am schimbat telefonul, de ce nu mai am codul pin sa l bag nu mi l ia?”, întreabă o cititoare?

RĂSPUNS

Dacă v-ați schimbat telefonul, trebuie să vă instalați aplicația BT Pay, să vă înrolați cardul și să vă setați un nou PIN.

Iată sfaturile furnizate de Banca Transilvania:

„Dacă ți-ai schimbat telefonul, dar ai același număr de telefon, urmează acești pași pentru a reinstala aplicația BT Pay:

  1. Șterge cardurile și dezinstalează aplicația de pe vechiul telefon.
  2. Descarcă aplicația BT Pay pe noul telefon din magazinele dedicate.
  3. Urmează pașii de identificare din aplicație.
  4. Înrolează din nou cardurile în aplicație, conform instrucțiunilor.

Dacă întâmpini dificultăți, ne poți contacta la 0264 308 028 sau *8028.”

Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu aplicația BT Pay.

Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabăbanca.ro
0723292899

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.






    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!