„Am schimbat telefonul, de ce nu mai am codul pin sa l bag nu mi l ia?”, întreabă o cititoare?
RĂSPUNS
Dacă v-ați schimbat telefonul, trebuie să vă instalați aplicația BT Pay, să vă înrolați cardul și să vă setați un nou PIN.
Iată sfaturile furnizate de Banca Transilvania:
„Dacă ți-ai schimbat telefonul, dar ai același număr de telefon, urmează acești pași pentru a reinstala aplicația BT Pay:
- Șterge cardurile și dezinstalează aplicația de pe vechiul telefon.
- Descarcă aplicația BT Pay pe noul telefon din magazinele dedicate.
- Urmează pașii de identificare din aplicație.
- Înrolează din nou cardurile în aplicație, conform instrucțiunilor.
Dacă întâmpini dificultăți, ne poți contacta la 0264 308 028 sau *8028.”
Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu aplicația BT Pay.
Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabăbanca.ro
0723292899