„Am schimbat telefonul și nu reușesc să mă loghez in home bank, dar am uitat și codul.”
RĂSPUNS
Stimate domn,
Dacă ați uitat codul de utilizator pentru accesul în aplicația Home Bank a ING îl puteți afla din aplicația băncii, astfel:
- În ecranul de logare, selectează „Ai uitat codul de utilizator?”
- Introduci seria și numărul actului de identitate
- Introduci adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat la ING
- Ulterior, vei primi pe e-mail un cod unic pentru a finaliza operațiunea de recuperare a codului de utilizator.
„Dacă toate datele introduse scunt corecte, codul de utilizator Home Bank o să fie trimis prin SMS la numărul înregistrat în baza de date”, menționează ING Bank.
Dacă utilizezi un laptop sau calculator, intri în Homebank în ecranul de logare, apoi selectezi „Nu reușești să te autentifici? – Am uitat codul de utilizator și vei urma pașii de mai sus.”
Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu aplicația Home Bank a ING.
Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabăbanca.ro
0723292899