„Vreau să intru în aplicația Home Bank dar am uitat codul de utilizator. Am introdus seria și numărul de buletin, adresa de e-mail, am dat codul primit pe e-mail, dar nu primesc codul prin sms pe numarul de telefon. Ce pot să fac?”

RĂSPUNS

Stimate domn,

Dacă nu primiți SMS cu codul de utilizator pentru a intra în aplicația Home Bank a ING, soluția este să sunați la bancă pentru a primi respectivul cod. (vedeți aici care sunt datele de contact ale ING)

ING a anunțat, pe site-ul său, la Starea Serviciilor, că în prezent sunt probleme privind transmiterea SMS-urilor:

„Logarea în Home’Bank și ING Business, precum și confirmarea tranzacțiilor, pot întâmpina dificultăți din cauza unor probleme de transmitere a SMS-urilor. Vă asigurăm că celelalte servicii ING funcționează în parametri normali.

Ne cerem scuze pentru inconvenientele create și vă asigurăm că echipele noastre lucrează intens pentru remedierea situației în cel mai scurt timp posibil.”

Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu aplicația Home Bank a ING.

Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabăbanca.ro
0723292899

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.






    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!