„Nu mai funcționează You BRD. Ecran alb și atât. Am tel.Motorola. Ce pot sa fac?”, întreabă un cititor.

RĂSPUNS

Stimate domn,

Iată ce puteți face, dacă nu mai funcționează aplicația YOU BRD pe telefonul Motorola:

  • Verificați dacă aplicația este actualizată cu ultima versiune, din 8 mai 2025;
  • Verificați dacă telefonul dumneavoastră este compatibil cu aplicația BRD, în sensul că:
    • telefonul are sistem de operare Android minim 5;
    • nu aveți instalate pe telefon aplicații pentru control de la distanță, precum Anydesk;
  • Dacă aplicația tot nu funcționează, opriți și reporniți telefonul;
  • În ultimă instanță, dezinstanstalați aplicația și reinstalați-o din Google Play;

Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu aplicația YOU BRD.

Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Întreabăbanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.






    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!